Op 28 september verschijnt het dubbeldikke beursnummer van Straatbeeld Magazine. Deze editie van het best gelezen openbare ruimte magazine van Nederland, wordt door lezers en leveranciers al jaren gezien als hét magazine om zich te oriënteren op, cq profileren voor, de beurs.
Dag Openbare Ruimte beursspecial Straatbeeld
dinsdag 6 juli 2010
2 min
Ideale voorbereiding voor beursbezoekers
De september editie van Straatbeeld Magazine staat boordevol beursnieuws. Met ondermeer een plattegrond, exposantenoverzicht, lezingenoverzicht, beursnieuws en innovaties. Bij elk artikel in het magazine waar een beursexposant bij betrokken is, worden lezers er door middel van een ‘DOR’-logo en standnummer op attent gemaakt dat men meer over dit product of project te weten kan komen op de beurs en bij welke standhouder. Zo vormt het magazine een prima instrument om voorafgaand aan de beurs een selectie te maken van te bezoeken exposanten. Heeft u nog geen abonnement op Straatbeeld Magazine? Klik dan hier voor meer informatie, een proefnummer of eigen abonnement.
Exposanten verhogen hun beursrendement
Voor exposanten biedt het septembernummer van Straatbeeld Magazine, in combinatie met de veel bekeken website, een prima middel om extra rendement uit hun beursdeelname te halen. Door je als exposant voorafgaand aan de beurs middels advertenties, banners en/of redactionele bijdragen in Straatbeeld te profileren, zal het aantal gerichte bezoekers aan de stand fors toenemen. Zo hebben vele exposanten in de afgelopen jaren al ervaren. Exposanten kunnen meer informatie of een voorstel op maat opvragen bij Michiel Noordzij via mnoordzij@acquiremedia.nl of 038-4606384.